MLM- potrzebne szczęście, czy wytrwałość?

Jak w każdym prowadzonym przez nas biznesie, taki i w MLM potrzebne jest wszystkiego po trochu: szczęścia, wytrwałości i samodyscypliny. Aby zapewnić sobie sukces w MLM, potrzebne jest wiele ważnych czynników, które mogą się przełożyć na nasz sukces w marketingu sieciowym. Po pierwsze nie należy szukać wymówek i wykrętów. Nie należy się też usprawiedliwiać samemu przed sobą, że to nie ma sensu, że mi się nie uda i że się do tego nie nadaję. Jeżeli nie spróbujemy, to na pewno o tym się nie przekonamy. Poza tym, jak wiadomo początki zawsze są trudne, zwłaszcza jak nasza wiedza na temat MLM i o takim sposobie zarabiania, jest znikoma. Takie wymówki powodują, iż coraz częściej myślimy o rezygnacji. Jednak nie powinnyśmy tego czynić – przynajmniej na tym etapie. Po drugie: nie należy się koncentrować na swoim genialnym pomyśle, lub tez produkcie jaki mamy do zaoferowania, lecz na tym, w jaki sposób jest on potrzebny na lokalnym rynku. Należy skoncentrować się natomiast na rozwiązywaniu problemu, co zrobić aby nasza usługa, lub produkt zaczął być potrzebny i dostrzegany.

Comments are closed.

Search
Advertisement
  • Kalendarz
    April 2019
    M T W T F S S
    « Mar    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
    • Wybieramy konto osobiste w banku

      Wybieramy konto osobiste w banku

      Jak wybrać najlepsze konto osobiste dla siebie? Najlepiej jest skorzystać z internetowych porównywarek, dzięki którym będziesz mógł ocenić każde z nich. Warto jednak nadmienić, że obecnie wszystkie konta mają bardzo podobne warunki tak, więc nie ma się, co tutaj spodziewać …Read More »
    • Praca z zespołem marketingu sieciowym.

      Praca z zespołem marketingu sieciowym.

      Każdy, kto choć trochę „liznął” wiedzy na temat MLM i struktury marketingu wielopoziomowego, doskonale wie, że zespół w MLM, jest jednym z najważniejszych elementów, które mogą zagwarantować nam sukces i pieniądze. To aby praca z zespołem w MLM była przyjemna …Read More »