Jak zbudować listę kontaktów w marketingu sieciowym?

19

Każdy z nas ma szansę na odniesienie prawdziwego sukcesu finansowego angażując się w marketing sieciowy. Jednak nie od dziś wiadomo, że aby osiągnąć prawdziwy zysk, trzeba włożyć w to sporo cierpliwości, samozaparcia i ciężkiej pracy. Wiadomo też, ze początki w każdym biznesie są najtrudniejsze. Nie inaczej jest też w MLM, czyli w marketingu wielopoziomowym. Budowanie rynku w MLM, jest niezwykle ważne. Od sprawnie działającej struktury sprzedaży zależy bowiem nasz sukces finansowy. Rynek w marketingu sieciowym możemy podzielić na ciepły i zimy. Ciepły rynek w MLM, to nic innego jak sieć sprzedaży oparta o naszych znajomych, przyjaciołach , i rodzinę. To są osoby, które dobrze znamy, a one z kolei znają nas. Mogą oni być zarówno naszymi klientami, jak i też współpracownikami. To oni znajdą się na liście kontaktów, do których zwrócimy się w pierwszej kolejności. Oprócz tego w MLM istnieje tak zwany rynek zimny. Stanowią go osoby, których bezpośrednio nie znamy, lecz w każdej chwili mogą również trafić na listę naszych potencjalnych klientów, lub też współpracowników.

Comments are closed.

Search
Advertisement
Kalendarz
June 2017
M T W T F S S
« May    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
    • Stawianie tarasów ogrodowych

      Stawianie tarasów ogrodowych

      Stawianie tarasów ogrodowych jest stosunkowo prostym zajęciem. Trzeba przyznać, że najlżejsze tarasy ogrodowe mogą być stawiane przez samych posiadaczy ogrodu. Jednak bardziej stabilne tarasy ogrodowe powinny być już stawiane przez wykwalifikowanych pracowników firm ogrodowych. Dzieje się tak dlatego, że każdy …Read More »
    • Finanse na co dzień

      Finanse na co dzień

      Pieniądze mogą dać mnóstwo radości, szczególnie jeśli nam ich nie zbywa. Jednak pieniędzy nie można wykorzystywać tylko na nasze przyjemności, gdyż trzeba nimi regulować także liczne zobowiązania, rachunki, opłaty i ponosić koszty za rzeczy codziennego użytku. Bardzo istotne jest właściwe …Read More »