Czy marketing sieciowy jest piramidą finansową?

Wiele osób w naszym kraju zadaje sobie pytanie, czy marketing sieciowy to jest to samo, co piramida finansowa? Niestety wiele osób nadal nie rozróżnia tych pojęć , i dla nich zbitka słów MLM piramida, oznacza jedno i to samo, tyle że różnie brzmi. Jednak warto podkreślić, iż marketing sieciowy, inaczej zwany wielopoziomowym, nie jest to i nigdy nie był piramidą finansową. Na początku trzeba poznać trochę faktów historycznych, które są związane z ideą samego MLM. Otóż pomysł marketingu wielopoziomowego narodził się w Stanach Zjednoczonych ponad pięćdziesiąt lat temu. Jak to mówi przysłowie – potrzeba matką wynalazków. Tak i było w tym przypadku. Kilku przedsiębiorców szukało lepszego sposobu na dotarcie do potencjalnego klienta. W ten sposób narodził się marketing partnerski, lub też nazywany inaczej szeptanym. Marketing ten ze swojego założenia miał opierać się na polecaniu produktu, lub też usługi innym osobom, przez samych zadowolonych klientów. Pozwoliło to na zrezygnowanie z reklamy, rozumianej w tradycyjny sposób, albowiem jedna osoba może opowiedzieć o sowim pozytywnym doświadczeniu z naszym towarem, wielu następnym potencjalnym klientom.

Comments are closed.

Search
Advertisement
  • Kalendarz
    August 2017
    M T W T F S S
    « May    
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
    • Reklama swojej firmy w internecie

      Reklama swojej firmy w internecie

      Obecnie, jeśli chodzi o reklamę, to każdy stara się jak może na niej skupiać, gdyż bez niej prowadzenie biznesu jest w zasadzie niemożliwe. Na rynku panuje, bowiem naprawdę spora konkurencja, wobec tego należy jakoś pokazać się potencjalnym klientom, żeby ci …Read More »
    • Właściwości psychospołeczne i ich cechy w biznesie

      Właściwości psychospołeczne i ich cechy w biznesie

      Wbrew temu, co się może wydawać przedsiębiorca nie może zostać każdy człowiek, ponieważ występują pewne ograniczenia weryfikujące potencjalnych kandydatów. To wszystko przez właściwości psychospołeczne, które są i będą przydatne każdemu inwestorowi podczas realizacji jego celów biznesowych. Prawdziwy przedsiębiorca umie wykorzystać …Read More »